Onze backpack reis - Reisverslagen van Bas de Hoop en Kristian Kamp - WaarBenJij.nu Onze backpack reis - Reisverslagen van Bas de Hoop en Kristian Kamp - WaarBenJij.nu

Onze backpack reis

Hallo allemaal!

Wij (Kristian Kamp en Bas de Hoop) hebben na het behalen van ons tweetalig VWO examen besloten om een tussenjaar te nemen. Na een half jaar KEI-hard gewerkt te hebben genieten wij van 11 februari t/m 24 juni 2012 van een welverdiende wereldreis.

Deze reis zal beginnen in Singapore & Kuala Lumpur. Van hieruit zullen wij in 2 weken van Melbourne naar Sydney reizen, waarvandaan wij het vliegtuig naar Nieuw-Zeeland pakken om daar vervolgens 4 weken te vertoeven. Daarna zullen wij weer terug naar Australië vliegen, waar wij van Brisbane naar Cairns zullen reizen in 7 weken. Gedurende deze 7 weken is ons plan om 4 weken te werken. Tot slot zullen wij onze laatste spaarcentjes gaan verbrassen in Zuid-oost Azië, waar wij in 4 weken het rondje Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos maken.

Het lijkt ons tof om met jullie, wanneer we hier de tijd en zin voor vinden, de avonturen die we hebben beleefd te delen.

We hopen dat jullie onze webblog zo nu en dan eens zullen bezoeken en soms een leuke reactie achterlaten.